Saturday, October 30, 2010

Selamat Tinggal 20an

hmm..saat berlalu dengan pantas..
tak terlintas di minda ini yang aku masih leka..
dengan permainan dunia..sedangkan aku semakin meningkat dewasa..
21..usia baru bagiku..zaman ke remajaan hampir tamat..
kini masanya telah tiba..untuk mencari apa yang sepatutnya..
selamat tinggal 20..

haha..sekarang aku da menjangkau usia 21..
aku da tidak perlu bermain..walaupun begitu aku tak pernah merasa tua.
usia muda sentiasa membara..bak kata seorang sahabatku..
walaupun usia tua.tapi aku tak pernah merasa tua.
haha..kelakarla ko orang tua..
kepada para sahabat ku yang ku cintai..
thx la wish hari lahir aku..
aku bbtol terharu..yang jauh mahupun dekat..
korg tetap best..

cheers!!~

1 comment:

  1. Apa "cheers-cheers" nie?
    Cuba berhenti guna ayat "cheers" nie..macam ayat peminum la..hehehehe..jgn marah...nanti muka tu tak nampak cam 21, nampak cam 31 plak..hehehehe..

    ReplyDelete